۱- هزینه ارسال کالا از خریدار به فروشگاه بر عهده خریدار می باشد و خریدار ملزم به ارسال از طریق پست پیشتاز یا باربری مطمئن ارسال شود. ( درصورتی که دلیل مرجوعی محتوای نادرست وبسایت یا عملکرد نادرست کارشناسان فروش در امر مشاوره و ارسال باشد هزینۀ عودت کالا برعهدۀ فروشگاه خواهد بود.)
۲- حتماً قبل از ارسال هماهنگیهای لازم را با کارشناسان فروش بهعمل آورید.
۳- کالای ارسالی توسط مشتری باید در بستهبندی اصلی خود و بههمراه تمامی لوازم جانبی باشد. هرگونه آسیبدیدگی در هنگام حمل بهعهدۀ مشتری خواهد بود.
۴- برای ارسال آدرس و کد پستی مورد نیاز برای بازگشت کالا باید با هماهنگی مدیریت فروشگاه باشد.
۵- هزینۀ کالای مرجوعی حداکثر تا دو روز کاری پس از دریافت کالا توسط فروشگاه به حساب مشتری واریز خواهد شد.
مواردی که شامل هفت روز عودت کالا میگردد به شرح زیر میباشد:
۱- مشاهدۀ هرگونه ایراد فنی پس از تحویل.
۲- مشاهدۀ هرگونه مغایرت در مشخصات ذکر شدۀ در وبسایت با کالای دریافتی.
۳- مشاهدۀ هرگونه آسیب دیدگی در اثر حمل (گزارش مورد به فروشگاه تا حداکثر ۲۴ساعت به فروشگاه پس از دریافت کالا)
مواردی که شامل هفت روز عودت کالا نمیگردد به شرح زیر میباشد:
۱- وجود هرگونه خط و خش بر روی بدنۀ کالا، هرگونه نوشته بر روی جعبه یا بدنۀ کالا، ایجاد هرگونه آسیب برروی کارتن اصلی کالا.
۲- هرگونه استفادۀ نادرست و نامتعارف از کالا. (استفادۀ نادرست و نامتعارف از کالا با تشخیص کارشناسان فروش فروشگاه میباشد.)
۳- عدم دقت لازم در انتخاب کالای خریداری شده با توجه به توضیحات موجود در صفحۀ کالا.